że "stories" sa znacznie lepsze niż nowe produkcje z "głównej" trylogii
nie wiem jak z perspektywy gimbazy , ale dla fanów starej sagi (ok. 40-tki) napewno
Sugerowanie że gimbaza może nie lubić starej trylogii.
Ale mimo wszystko nawet się zgodzę, strasznie mi smutno gdy pomyślę że na następny film będę czekał 1,5 roku i będzie to zakończenie coraz mniej interesującego mnie wątku Kylo oraz Rey. Nie mówię że trylogia sequeli to złe filmy, po prostu chciałbym wcześniej i więcej Stories.
Popieram cie tu film Han Solo gwiezdne wojny historie jest , o NIEBO lepszy niż TFA i tlj .
Tak samo na 10 . A jak wątpliwości masz to wejdź w mój profil i znajdź ocenę łotr 1
Moje oceny Gwiezdnych Wojen
Przebudzenie Mocy 5/10
Łotr 1 9/10 ❤
Ostatni Jedi 4/10
Han Solo 7/10 ❤
cóż moje oceny są takie Przebudzenie Mocy 1\10
Łotr 1 10\10
Ostatni jedi 3\10 .
Han Solo 10\10
Ze strony przedstawiciela gimbazy mówię że ten film jest genialny i lepszy od epizodów VII-VIII
TFA kupiłem na płytę (żałuje bo tylko kurz zbiera) a TLJ już nie kupuje.
Czekam na Han Solo
Ahhh ta stara saga. Nie wiesz przypadkiem gdzie kupić wszystkie części (oprócz VII oraz VIII) na blu-ray?
spoko . Ja mam dwie rodzaje starszej trylogii sw z samymi napisami i druga możliwość to dubbing i napisy .
Ja jestem o wieeeeeeeeele za młody na czterdziestkę, ale historie podobają mi się bardziej od trzeciej trylogii.
Disney Warsy niezależnie jak dobre to tylko wyrób starwarsopodobny :( Zniszczenie SWEU i próba sprzedania tych historii jeszcze raz tylko w wersji dla nastolatków to zwykły skok na kasę i splunięcie w twarz wieloletnim fanom.
Eee Solo średniak, R1 dobry film dla fanów OT ale jednak wolę TLJ. TFA to bezpieczna ciekawa produkcja..
''Eee Solo średniak, ''
ok dla ciebie solo to średniak
''R1 dobry film dla fanów OT ''
Zobacz na forum o tym filmie nie którzy z tego filmu są niezadowoleni .
''ale jednak wolę TLJ ''
Ciesze sie bardzo że wolisz ten film .
''TFA to bezpieczna ciekawa produkcja ''
Fajnie że patrzysz na to pozytywnie
Co do Han Solo się zgadzam o niebo lepsze od tego czegoś co nosi numerki 7 i 8 ale łotr 1 mi się nie podobał. Solo to moim zdaniem pierwszy dobry film z cyklu gwiezdnych wojen jaki zrobiła wytwórnia disneya ;)
Według mnie Solo jest drugim po łotr 1 dobrym filmem z cyklu gwiezdnych wojen jaki zrobiła wytwórnia disneya .
''Co do Han Solo się zgadzam o niebo lepsze od tego czegoś co nosi numerki 7 i 8 ''
Uważam tak samo
Zgadzam sie w 100%. Jednak disney potrafi robić dobre filmy ze swiata star wars. Łotr1 rowniez to potwierdza. Jesli chodzi o nową trylogie, moje zdanie jest takie ze disney po prostu nie udźwigł presji, nie mieli jaj żeby zrobić cos oryginalnego, wiec wszystko jest tylko kalką lukasowych epizodow. Szkoda. Dlatego nie uznaje disnejowskiej trylogii za star wars. Po prostu.