taki nieprzesadzony, jak te wszystkie amerykańskie produkcje. Głowna bohaterka nieraz dostaje po pysku i nie wszystko idzie tak, jak sie tego spodziewamy ;-) Widać też, że aktorka często bierze udział w scenach walki, które są dobrze zobione. I gdy już myślisz, że wiesz, jak dalej potoczy się fabuła, bo oglądałeś to w setkach amerykańskich produkcji, to tu dostajesz zwrot akcji. Dobry, przemyślany scenariusz Szczerze polecam.
Jeśli oglądałeś setki amerykańskich produkcji to właśnie od początku wiedziałeś jaki będzie zwrot akcji xD. Mimo wszystko serial polecam.
Dokładnie. Od samego początku w duchu prosiłam, aby serial nie miał tego plot twista, który był przewidywalny no i nie udało się wyprosić, ale serial nadal bardzo dobry. Przydałoby się więcej dark k-dram.
Tylko że takich dram jest bardzo wiele. Flower of Evil, Stranger, Mouse, Extracurricular...
Jest wiele, ale równie wiele z nich gdzieś w połowie przechodzi w romans i odechciewa się oglądać.
Z wymienionych przez ciebie nie znałam Flower of Evil i widzę, że ma genialne oceny, będzie co oglądać :D
,,taki nieprzesadzony, jak te wszystkie amerykańskie produkcje.'' Jest właśnie za bardzo przesadzony. Bohaterowie obrywający dziesiątki razy nożem wychodzący z tego praktycznie bez szwanku, już nie mówiąc o dziewczynie która sama rozprawia się z członkami organizacji xD To mógłby być na prawdę dobry serial
Nie przesadzony ? Co chwile akcje na poziomie serie F&F, a sceny absurdalne w stylu Avengers. SPOILERY Np. 2 odc. Po roku treningu wszystkich napier... z własnego gangu na ringu, później po odurzeniu narkotykami daje radę najlepszemu (oczywiście po niej) zawodnikowi z młotkiem i jemu ziomkowi. W ost. odcinku, już nie dałem rady, tej żenady oglądać jak wpada z rewolwerem (6 naboi) i wybija ok 50 chłopa ;-> Sama fabuła i konstrukcja serialu, to dobry żart. Mega Spoiler Super Boss wychował sobie kata wysyłając ją do Policji, żeby znalazła zabójcę Ojca, którego sam odje.... Serial na poziomie, filmów z Steven Seagal, tylko zapakowany w ładny papierek i sprzedawany jako wykwintna produkcja. Jak ktoś coś dobrego zobaczyć z Kor. to polecam serial Strange.
He,po 2 odcinku juz sobie odpuscilem,bajka totalna zrobiona pod malolatow by czuly wiez z glowna bohaterka ktora jest supermenka.
Masa bzdur, ale ost. często to widzę w super produkcjach, które śmieszą jak w takim nowym Bondzie czy Czerwona Nota. W kinie Koreańskim, to była rzadkość, jak widać żeby dotrzeć do szerszego grona coraz częściej, sięgają po „zachodnie standardy”
Dopiero mam zamiar na 2022 zobaczyć :-) ost. Kor. Sweet Home taki Horror o potworach ala Resident Evil i Japoński Alice in Wonderland jeszcze bardziej krwawy Squid Game
Vincenco to jednak głównie romans z dodatkiem kryminału ;p, więc nie wiem czy czegoś takiego szukasz. Lepszym odniesieniem będzie tak jak ktoś wcześniej pisał będzie mój ulubiony Flower of Evil, Stranger, Mouse (tutaj dużo nieoczywistości i fajnych zwrotów akcji i aktorsko wypada świetnie), Extracurricular. Sweet Home jest ekstra i to jest horror, ale nie wiadomo czy będzie kontynuacja. Vagabond jest chyba najbardziej w stylu My Name jeżeli chodzi o typowy akcyjniak gdzie jeden typ rozwala 50 chłopa najczęściej walką wręcz ;p. Jednak szkoda, że mimo zapowiedzianej kontynuacji jej nie ma. W zupełnie innym klimacie jest Uncanny Counter, bo to fantasy, ale scen walki jest sporo i to też jeden z lepszych seriali.